Regulamin

sprzedaży biletów za pośrednictwem strony internetowej

www.artland.org.pl

  • 1. Postanowienia ogólne
  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z funkcjonalności Strony znajdującej pod adresem artland.org.pl, a w szczególności zasady dokonywania sprzedaży Biletów na Spektakle odbywające się w Teatrze za pośrednictwem Strony, składania reklamacji oraz zasady ochrony danych osobowych.
  2. Klient jest zobowiązany zapoznać się z treścią Regulaminu przed zakupem Biletu oraz przestrzegać postanowień Regulaminu. W przypadku, gdy Klient nie wyraża zgody na postanowienia Regulaminu, powinien niezwłocznie zaprzestać korzystania ze Strony.

 

  • 2. Definicje
  1. Określeniom użytym w niniejszym Regulaminie nadaje się następujące brzmienie:
  2. Bilet – znak legitymacyjny wystawiony przez Usługodawcę uprawniający do obejrzenia wybranego przez Klienta Spektaklu, możliwy do nabycia za pośrednictwem Strony zgodnie z postanowieniami Regulaminu, przy czym należy przez to rozumieć wybraną przez Klienta liczbę Biletów, z zastrzeżeniem, że w ramach jednej transakcji zakupu, liczba ta nie może być większa niż dziesięć (10) Biletów na jeden Spektakl,
  3. Klient – Konsument albo przedsiębiorca w rozumieniu 431 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa nadaje osobowość prawną, odwiedzający Stronę lub dokonujący zakupu Biletu za pośrednictwem Strony,
  4. Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny,
  5. PayU – PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 182, krajowa instytucja płatnicza, nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000274399, posiadającą numer NIP: 779-23-08-495, o kapitale zakładowym w wysokości 4.944.000 złotych w całości opłaconym, tel. (61) 628 45 05, e-mail: [email protected],
  6. Regulamin – niniejszy Regulamin sprzedaży biletów za pośrednictwem strony internetowej artland.org.pl,
  7. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
  8. Strona – strona internetowa, stworzona i prowadzona w języku polskim przez Usługodawcę będąca własnością Usługodawcy, znajdująca się pod adresem www.artland.org.pl,
  9. Spektakl – przedstawienie teatralne i inne zdarzenia artystyczne lub upowszechniające kulturę teatralną organizowane przez Teatr w budynku Teatru lub innym miejscu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, objęte systemem sprzedaży za pośrednictwem Strony,
  10. Teatr – Teatr Muzyczny Artland w Łodzi,
  11. Umowa – umowa sprzedaży Biletu zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem za pośrednictwem Strony, której warunki zostały określone w Regulaminie,
  12. Usługodawca/Administrator – Liwia Pawłowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą „Liwia Pawłowska” pod adresem ul. Widok 20/6, 00-023 Warszawa, NIP 5472012869, Regon 365225489 oraz Maciej Pawłowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „Maciej Pawłowski Production” pod adresem ul. Widok 20/6, 00-023 Warszawa, NIP 7271502993, Regon 013021710 prowadzący wspólnie działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod firmą MP Production Spółka Cywilna Liwia i Maciej Pawłowscy, z siedzibą przy ul. Widok 20/6, 00-023 Warszawa, NIP 5252673474, Regon 365218176, tel. 507 056 089, e-mail: [email protected]

 

  • 3. Warunki świadczenia usług
  1. Usługodawca zapewnia Klientom nieodpłatny dostęp do zasobów Strony przez czas nieoznaczony, 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę, każdego dnia tygodnia.
  2. Dostęp do Strony nie jest uzależniony od spełnienia przez Klienta jakichkolwiek specjalnych wymogów. W szczególności dostęp ten nie wymaga od Klienta dokonania rejestracji w systemie Strony (założenia konta).
  3. Korzystanie ze Strony nie powoduje po stronie Klienta instalacji jakiegokolwiek oprogramowania bez jego wiedzy i zgody.
  4. Klient samodzielnie podejmuje decyzję czy zawrzeć z Usługodawcą Umowę i przekazać Usługodawcy swoje dane osobowe za pośrednictwem Strony.
  5. Strona nie umożliwia Klientowi rejestracji (założenia konta), wobec czego Klient każdorazowo korzystając ze Strony jest obowiązany zaakceptować Regulamin i stosować się do jego postanowień.
  6. Warunkiem skorzystania ze Strony oraz jej funkcjonalności jest spełnienie przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących wymagań technicznych:
  7. posiadanie dostępu do sieci Internet,
  8. użycia przeglądarki internetowej, takiej jak np.: Internet Explorer, Microsoft EDGE, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Safari,
  9. c) włączonej obsługi ActiveX, JavaScript, Adobe Flash Player i Plików Cookie,
  10. d) posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
  11. Klient ponosi we własnym zakresie koszty z tytułu uzyskania dostępu do sieci Internet i transmisji danych w związku z korzystaniem ze Strony.
  12. Klient jest zobowiązany do korzystania ze Strony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami społecznymi i obyczajowymi oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu, a także w sposób niezakłócający w jakikolwiek sposób funkcjonowania Strony.
  13. Klient korzystając ze Strony zobowiązany jest do przestrzegania zakazu nadużywania środków komunikacji elektronicznej oraz dostarczania przez lub do systemów teleinformatycznych Strony następujących treści:
  14. powodujących zachwianie pracy lub przeciążenie systemów teleinformatycznych Strony,
  15. powstrzymania się od przesyłania Usługodawcy treści obraźliwych, sprzecznych z prawem, naruszających chronione prawem dobra osobiste osób trzecich, jak również prawa autorskie oraz wizerunek osób trzecich,
  16. niewykorzystywania Strony w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami, czy naruszający dobra osobiste Usługodawcy,
  17. powstrzymania się od wykorzystywania Strony do przesyłania Usługodawcy reklam oraz wszelkich informacji o charakterze komercyjnym, w tym w szczególności poprzez rozpowszechnianie niezamówionej informacji handlowej,
  18. niepodejmowania jakichkolwiek działań, które mogą utrudnić lub zakłócić funkcjonowanie Strony.

 

  • 4. Ogólne zasady sprzedaży
  1. Ceny Biletów podane przez Usługodawcę na Stronie wyrażone są w złotych polskich. Ceny, o których mowa w zdaniu poprzednim są kwotami brutto i zawierają podatek VAT.
  2. Za pośrednictwem Strony Klient może dokonać zakupu Biletów normalnych i ulgowych. Bilety ulgowe mogą zostać zakupione przez Klienta po obniżonej cenie, jeżeli jest studentem (do 26 roku życia) i posiada ważną legitymację studencką oraz przez Klienta dla młodzieży szkolnej posiadającej ważną legitymację uczniowską.
  3. Klient może dokonać zakupu Biletu za pośrednictwem Strony. Po wybraniu Spektaklu, miejsca na sali, w której będzie się odbywać Spektakl oraz rodzaju Biletu, zgodnie z ust. 2 powyżej Klient może dokonać jego zakupu poprzez złożenie oświadczenia woli o dokonaniu zakupu poprzez kliknięcie na Stronie przy wybranym przez siebie Spektaklu przycisku „Dodaj do koszyka”.
  4. Po wykonaniu czynności, o których mowa w ust. 2 powyżej i kliknięciu w przycisk „Zobacz koszyk” Klient zostanie przeniesiony do Koszyka z wybranymi Biletami. Klient na tym etapie realizacji zamówienia ma możliwość zmiany liczby Biletów, które chce nabyć za pośrednictwem Strony oraz wpisania kodu z kuponu promocyjnego przyznającego Klientowi określony rabat na zakup Biletu. Zasady przyznawania kuponu promocyjnego z rabatem będą każdorazowo określone w oddzielnym dokumencie lub regulaminie.
  5. Klient potwierdza zgodność złożonego zamówienia na zakup Biletów klikając przycisk „P
  6. Klient po wykonaniu czynności wskazanych w ust. 2, ust. 3 i ust. 4 powyżej zostanie przeniesiony do podstrony „Zamówienie”, zawierającej:
  7. „Szczegóły płatności” tj. pola przeznaczone do uzupełnienia informacjami niezbędnymi do zrealizowania złożonego przez Klienta zamówienia. Klient jest obowiązany podać następujące dane identyfikacyjne: imię, nazwisko, nazwę firmy (opcjonalnie), kraj, dane adresowe (nazwa ulicy, numer budynku, numer lokalu, miasto, kod pocztowy), numer telefonu, adres e – mail,
  8. „Dodatkowe informacje” pole na uwagi do składanego zamówienia, którego wypełnienie przez Klienta nie jest obowiązkowe,
  9. „Twoje zamówienie” podsumowanie złożonego przez Klienta zamówienia,
  10. informację o dostępnym sposobie płatności za Bilety za pośrednictwem Strony.
  11. W celu potwierdzenia złożonego zamówienia Klient powinien kliknąć w przycisk „Kupuję i płacę”.
  12. Klient może dokonać płatności za Bilety za pośrednictwem Strony tylko w sposób wskazany na Stronie tj. przelewem bankowym albo kartą płatniczą poprzez system płatności obsługiwany przez PayU. Klient, zobowiązany jest do postępowania zgodnie z instrukcją płatności znajdującą na platformie płatniczej oraz do przestrzegania jej regulaminu.
  13. Usługodawca informuje, że do ceny Biletu nabywanego za pośrednictwem Strony będzie doliczana prowizja z tytułu obsługi płatności przez
  14. Brak potwierdzenia przez bank Klienta opłacenia Biletów w ciągu _____ minut od wysłania zamówienia za pośrednictwem Strony powoduje automatyczne anulowanie złożonego przez Klienta zamówienia.
  15. Po wykonaniu przez Klienta czynności, o których mowa w niniejszym paragrafie Usługodawca prześle Klientowi na wskazany przez niego adres e-mail wiadomość elektroniczną (e-mail) potwierdzającą zawarcie Umowy oraz Bilet w formie elektronicznej. Klient jest obowiązany dokonać wydruku Biletu we własnym zakresie celem okazania go w Teatrze.
  16. Na życzenie Klienta Usługodawca wystawi fakturę VAT za zakupione Bilety. Klient chcąc uzyskać fakturę VAT powinien przesłać wiadomość do Usługodawcy na adres e-mail: [email protected] i wskazać dane niezbędne do wystawienia faktury VAT takie jak: nazwa firmy, siedziba firmy, numer NIP. Klient wyraża zgodę na wystawienie przez Usługodawcę faktury VAT bez podpisu i przesłanie jej drogą elektroniczną w formacie pdf na adres e-mail Klienta.
  17. Usługodawca po otrzymaniu od Klienta informacji, o której mowa w ust. 12 powyżej, prześle Klientowi wiadomość e–mail zawierającą fakturę VAT wystawioną za zakupiony Bilet.
  18. Zawarta Umowa wygasa z chwilą jej wykonania tj. dostarczenia Klientowi przez Usługodawcę zakupionego Biletu na zasadach określonych w ust. 11 powyżej.

 

  • 5. Reklamacje i odstąpienie od Umowy
  1. Wszelkie uwagi lub reklamacje dotyczące funkcjonowania Strony oraz sprzedaży Biletów za jej pośrednictwem Klient może zgłosić Usługodawcy w formie:
    1. elektronicznej poprzez przesłanie wiadomości na adres e-mail Usługodawcy: [email protected],
    2. pisemnej, przesyłając pismo na adres siedziby Usługodawcy wskazany w § 2 lit. k) z dopiskiem „Reklamacja”.
  2. Reklamacja powinna zawierać dane Klienta w zakresie imienia i nazwiska i/lub nazwy firmy, adresu do korespondencji/adresu siedziby firmy oraz opis przyczyn reklamacji.
  3. Usługodawca rozpatruje reklamację niezwłocznie po jej otrzymaniu, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji od Klienta.
  4. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana Klientowi na papierze lub innym trwałym nośniku.
  5. Konsument jest uprawniony do skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji, to jest np.:
  6. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu,
  7. skorzystania z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  8. Usługodawca wskazuje, iż przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKIK) został utworzony punkt kontaktowy, który udziela Konsumentom informacji dotyczących postępowań polubownych. Z punktem, o którym mowa w zdaniu poprzednim można się skontaktować za pomocą poczty elektronicznej przesyłając wiadomość na adres e-mail: [email protected] lub telefonicznie – dzwoniąc pod numer telefonu: (22) 55 60 332 lub (22) 55 60 333, https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow _konsumenckich.php.
  9. Z uwagi na fakt, że Spektakl stanowi wydarzenie rozrywkowe i kulturalne, którego dzień został określony w Umowie, zgodnie z postanowieniami art. 38 pkt. 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. – o prawach konsumenta – Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy.

 

  • 6. Prawo własności intelektualnej
  1. Strona zawiera informacje i materiały (np. teksty, grafiki, logotyp, zdjęcia, pliki audio, wideo, itp.) chronione prawem autorskim i/lub prawem własności przemysłowej.
  2. Wszelkie prawa do informacji i materiałów, o których mowa w ust. 1 powyżej przysługują Usługodawcy.
  3. Klient może korzystać z informacji i materiałów, o których mowa w ust. 1 powyżej zamieszczonych na Stronie wyłącznie w zakresie własnego osobistego użytku. Korzystanie z informacji i materiałów w innym zakresie niż ten, o którym mowa w zdaniu poprzednim wymaga pisemnej zgody Usługodawcy.

 

  • 7. Ochrona danych osobowych
  1. Administratorem danych osobowych Klienta są: Liwia Pawłowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą „Liwia Pawłowska” pod adresem ul. Widok 20/6, 00-023 Warszawa, NIP 5472012869, Regon 365225489 oraz Maciej Pawłowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „Maciej Pawłowski Production” pod adresem ul. Widok 20/6, 00-023 Warszawa, NIP 7271502993, Regon 013021710 prowadzący wspólnie działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod firmą MP Production Spółka cywilna Liwia i Maciej Pawłowscy, z siedzibą przy ul. Widok 20/6, 00-023 Warszawa, NIP 7271502993, Regon 013021710. Dane do kontaktu: tel. 507 056 089, e-mail: [email protected]
  2. Administrator będzie zbierać i przetwarzać dane osobowe Klienta w postaci: imienia, nazwiska, nazwy firmy, numeru NIP, adresu e-mail, numeru telefonu, adresu zamieszkania lub adresu do korespondencji i adresu siedziby firmy.
  3. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane przez Administratora wyłącznie na podstawie dobrowolnie udzielonej zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO by móc zapewnić najlepszą obsługę w Internecie oraz w zakresie i w celu:
  4. wykonania Umowy, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
  5. spełnienia ciążących na Administratorze obowiązków prawnych umożliwiających realizację obowiązków wynikających z prawa polskiego, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO,
  6. w celach analitycznych lub statystycznych – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, polegający na wykorzystywaniu analiz finansowych i sprzedażowych na potrzeby wewnętrznego raportowania i wyznaczania optymalnych kierunków rozwoju Administratora,
  7. badania satysfakcji ze świadczenia usług – ponieważ przetwarzanie danych osobowych w tym celu jest niezbędne do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, którym jest prowadzenie badań satysfakcji ze świadczonych przez Administratora usług,
  8. ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanym ze świadczeniem Usługi lub z przetwarzaniem danych osobowych – przetwarzanie danych jest niezbędne do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, którym jest możliwość ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami.
  9. Odbiorcami danych osobowych Klienta mogą być następujące podmioty:
  10. upoważnione do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa np. organy podatkowe i inne uprawnione organy administracji rządowej i samorządowej, a także organy wymiaru sprawiedliwości i inne uprawnione instytucje (np. nadzór finansowy),
  11. funkcjonariusze publiczni np. notariusz, komornik, syndyk, kurator sądowy,
  12. upoważnione do ich otrzymania na podstawie odrębnych dokumentów, np. na podstawie umów, takie jak podwykonawcy i zewnętrzne podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora, takie jak: z zakresu doręczenia korespondencji i przesyłek, w tym również operatorom pocztowym i firmom kurierskim, drukarskie i archiwalne, informatyczne i telekomunikacyjne, księgowe i podatkowe, prawne, doradcze, audytorskie, kontrolne i windykacyjne.
  13. Administrator przekaże dane osobowe Klienta podmiotom wskazanym w ust. 4 powyżej wyłącznie w sytuacji, gdy będzie to niezbędne do realizacji obowiązków i uprawnień Administratora wynikających m. in. z przepisów obowiązującego prawa i/lub Umowy.
  14. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji Umowy.
  15. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, tj. w zakresie:
  16. wykonania Umowy – do momentu zakończenia obowiązywania Umowy, realizacji wszystkich obowiązków wynikających z Umowy przez obie strony lub do momentu zgłoszenia przez Klienta sprzeciwu,
  17. spełnienia ciążących na Administratorze obowiązków prawnych – do momentu wygaśnięcia obowiązków przetwarzania danych wynikających z przepisów prawa lub do momentu zgłoszenia przez Klienta sprzeciwu,
  18. analitycznych lub statystycznych – do momentu sporządzenia podsumowania przeprowadzonych badań analitycznych czy statystycznych lub do momentu zgłoszenia przez Klienta sprzeciwu,
  19. badania satysfakcji ze świadczonych usług – do momentu zgłoszenia przez Klienta sprzeciwu,
  20. ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – do momentu przedawnienia roszczeń związanych ze świadczeniem usług na podstawie Umowy albo roszczeń związanych z przetwarzaniem danych osobowych lub do momentu zgłoszenia przez Klienta sprzeciwu.
  21. Administrator oświadcza, iż w celu ochrony danych osobowych stosuje środki bezpieczeństwa spełniające wymogi obowiązujących przepisów prawa, w tym spełniające również wymogi wskazane w RODO.
  22. Administrator oświadcza, że nie będzie dzielić się danymi osobowymi Klienta, sprzedawać ich, wynajmować ani ujawniać w sposób inny niż to opisano w niniejszym paragrafie, chyba że taki obowiązek będzie wynikał z przepisów obowiązującego prawa.
  23. W związku z tym, że dane osobowe Klienta mogą być przekazywane za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail), Administrator informuje o ewentualnym zamiarze przekazania danych osobowych do państwa trzeciego (poza Europejskim Obszarem Gospodarczym – EOG) w sytuacji, gdyby serwer poczty znajdował się poza terytorium Unii Europejskiej.
  24. W przypadku przetwarzanie danych osobowych poza EOG Administrator zapewni ochronę transgranicznego przetwarzania danych przy zastosowaniu właściwych środków bezpieczeństwa.
  25. Administrator zobowiązuje się do:
  26. zabezpieczenia danych osobowych Klienta poprzez stosowanie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych zapewniających adekwatny stopień bezpieczeństwa odpowiadający ryzyku związanym z przetwarzaniem danych osobowych Klienta, o których mowa w art. 32 – 36 RODO,
  27. dołożenia należytej staranności przy przetwarzaniu powierzonych danych osobowych.
  28. Administrator będzie dokumentował wszelkie naruszenia ochrony danych osobowych Klienta, w tym okoliczności naruszenia ochrony danych osobowych, jego skutki oraz podjęte działania zaradcze mające na celu przeciwdziałanie ewentualnym dalszym naruszeniom.
  29. Administrator zobowiązuje się do powiadomienia Klienta o każdym naruszeniu ochrony danych osobowych, jeżeli naruszenie ochrony danych osobowych mogło spowodować ryzyko naruszenia jego praw i/lub wolności.
  30. Po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych lub po zgłoszeniu przez Klienta sprzeciwu, Administrator zobowiązuje się usunąć lub zwrócić Klientowi wszystkie powierzone mu dane osobowe, nie pozostawiając sobie żadnych kopii. Obowiązek ten nie dotyczy kopii dokumentów spraw, w których toczy się postępowanie przed organami ścigania i sądowymi, a także nie będzie miał zastosowania, jeśli z powszechnie obowiązujących przepisów prawa będzie wynikał obowiązek Administratora do dalszego przetwarzania tych danych osobowych.
  31. Administrator informuje, że Klient ma prawo: do dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, żądać usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych, do przenoszenia swoich danych, wniesienia sprzeciwu w związku z przetwarzaniem danych osobowych, do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (na podstawie udzielonej zgody), którego dokonano przed jej cofnięciem.
  32. Klient ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa), gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych przez Administratora narusza przepisy obowiązującego prawa.

 

  • 8. Postanowienia końcowe
  1. Klient korzystając ze Strony jest zobowiązany zapoznać się z treścią Regulaminu przed przystąpieniem do korzystania z niej oraz przestrzegać postanowień Regulaminu.
  2. Treść Regulaminu może zostać utrwalona przez Klienta poprzez jego wydrukowanie, zapisanie na trwałym nośniku lub pobranie w każdej chwili ze Strony.
  3. Nazwy paragrafów mają charakter porządkowy i nie są wiążące dla Stron.
  4. Prawem właściwym dla niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
  5. Regulamin wchodzi w życie z dniem12.2018 r.